Ocaklar.com Forum Ana Sayfası
 
    AramaArama      Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları   Kayıt OlKayıt Ol 
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun   LoginLogin 

Geleneksel Ocaklar.Com Yaz Organizasyonu !
Sayfa 1, 2  Sonraki
 
   Ocaklar.com Forum Ana Sayfası -> Dostlar Kahvesi Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 4:45 pm    Mesaj konusu: Geleneksel Ocaklar.Com Yaz Organizasyonu ! Alıntıyla Cevap Ver
Bir sezon daha açıldı ve biz yazlıkcı, tatilciler ocaklara akın edicez Ocaklarda bulunan ve sitemize üye olsada olmasada bütün Ocaklar sevdalılarının içinde bulunduğu bir organizasyon gerçekleştirmek istiyoruz bunun içinde herkezin ne zaman Ocaklarda olucağını ve ne tür bir aktivite yapabileceğimizi düşünüp yazmasını istiyoruz.. Bunun neticesinde güzel bi organizasyon yapabiliriz.. Saygılar..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 4:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Ben büyük ihtimal ya temmuzun son haftası yada ağustosun ilk haftası ocaklara teşrif edicem ! aklımda dolu dolu geçirebileceğimiz 1 gün war sabahtan toplanıp bi doğa yürüyüşü yapabiliriz ve akşamındada güzel bi mekanda buluşup bişeyler içip laflayabiliriz.. önemli olan tarihi belirlemek.. tarihi belirlersek bende o tarihe göre kendimi ayarlarım ocaklarda olurum
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
espirtlotus
Misafir





MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 5:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Süper olur, inş. tarihler ve zamanlar uyar.
Başa dön
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 5:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
walla çok güzel olur ben diyorum işte ya temmuzun son haftası yada ağustosun ilk haftası orada olucam ! inşallah güzel bi org. yaparız.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
espirtlotus
Misafir





MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 6:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
E sen bu ay gitmiyormuydun ocaklara
Başa dön
önder
ocaklar com vatandasi sewimli
ocaklar com vatandasi sewimli


Kayıt: 13 Tem 2002
Mesajlar: 1085
Nerden: istanbul

MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 7:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
valla arkadaşlar ben gittim,geldim ama belli olmaz.belki bir fırsat bulur yine giderim. bence oraya gidince bir saat belirleyin ve biz ocaklar.com vatandaşlarına kameradan el sallayın.bizde o zaman online olup moralimizi bozalım nasıl fikir ama?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
espirtlotus
Misafir





MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 7:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
önder demiş ki:
valla arkadaşlar ben gittim,geldim ama belli olmaz.belki bir fırsat bulur yine giderim. bence oraya gidince bir saat belirleyin ve biz ocaklar.com vatandaşlarına kameradan el sallayın.bizde o zaman online olup moralimizi bozalım nasıl fikir ama?

süper
Başa dön
önder
ocaklar com vatandasi sewimli
ocaklar com vatandasi sewimli


Kayıt: 13 Tem 2002
Mesajlar: 1085
Nerden: istanbul

MesajTarih: Prş Hzr 26, 2008 7:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
bencede moral bozmak için birebir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Cum Hzr 27, 2008 8:07 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
espirtlotus demiş ki:
E sen bu ay gitmiyormuydun ocaklara


walla dediğim gibi işte temmuz sonu ağustos başı gibi gidicem ocaklara.. tam tarihim belli değil bi org. yaparsak bende ona göre gelmeye çalışırımm.. artık bekar bi adam olduğum için her yere rahatcana gidebilirim

Önder abi senin dediğini yapmaya kalkışalım adımız deliye çıkar ocaklarda !

Dianın önünde oluşan kalabalık bir topluluk el sallıyor kime, nereye salladıkları belli değil kameranın yerini bilmeyen ocaklar halkı bize ne şekilde bakar acaba ?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ultrAslan16
Bizden Biri
Bizden Biri


Kayıt: 28 Hzr 2008
Mesajlar: 24
Nerden: Bursa

MesajTarih: Cmt Hzr 28, 2008 7:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
bennndee szee katılabblr miim =)
bende size katılabilirmiyim? demek istemiştim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
cantimur***
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 28 Eyl 2007
Mesajlar: 2613
Nerden: Bursa-Ocaklar

MesajTarih: Pzr Hzr 29, 2008 11:39 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ben hep burdayım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
sida
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 28 Hzr 2008
Mesajlar: 324
Nerden: Almanya/ Frankfurt

MesajTarih: Pzr Hzr 29, 2008 3:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
güzel bir org. olur =)) bir kac arkadasla buna benzer bir bulusma düsünmüsdük ...gerci bizim elemanlarin cogu almanci ama ön yargili olmayalim olurmu hehe.. bizde iste ocaklarda veya Erdekde bulusup yalnizligimizi gidercektik

bi tarih belirleyin bende bizimkilere aktarim
bana 27 temmuzdan sonra uyar yani agustosun ilk haftasi süper olur aslinda
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Pts Hzr 30, 2008 7:48 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Ağustosun ilk haftası olabilir bende o zamanlarda ocaklarda olucam büyük ihtimal herkez ne zaman ocaklarda olucağını belirtsin ona göre güzel bi org. hazırlayalım..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
cantimur***
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 28 Eyl 2007
Mesajlar: 2613
Nerden: Bursa-Ocaklar

MesajTarih: Sal Tem 01, 2008 12:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ben eylüle kadar burdayım uygun mu
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Sal Tem 01, 2008 12:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Tamam o zaman kardeşim ! seninle zaten görüşcez bi tost ısmarlıcam sana
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
espirtlotus
Misafir





MesajTarih: Sal Tem 01, 2008 10:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Sabahın ilk saatlerinde ocaklar meydanında ilk buluşma ve toplanma,
ardından daha önceden seçilmiş ve yer ayırıltılmış olan bir yerde sabah kahvaltısı ve çay ve öğlen sıcağına kalmadan yürüyüşe başlamalı, öğlen sıcağında dağda geniş bi gölgelik alanda dinlenme, sohbet, ardından ocaklar sahiline dönüş ve sahilde daha önceden kararlaştırdığımız yerde yüzme, deniz sefası bittikten sonra da mangallar yanar, daha önceden ayarlanmış ve herkesten toplanmış bir miktar para ile, etler ve sucuklar alınır , sonrada eğlenceli hoş bir ortamda doyasıya yenir ve gün sona erer.

Nasıl fikrim
Başa dön
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Çrş Tem 02, 2008 7:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
bak fikrin 10 numara ama bu sucuk sevdası ne sendeki ? işte tarihi belirleyecek olursak katılımda ona göre şekillenir..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
espirtlotus
Misafir





MesajTarih: Prş Tem 03, 2008 12:09 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Harbiden ya, bi takılmış dilime sucuk bende anlamadım,
tamam başka bişi yeriz yav, fikir önemli
Başa dön
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Prş Tem 03, 2008 12:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Fikir güzelde hilmi abiyle konuşmak lazım onay almak lazım, tarihi belirlemek lazım daha sonrada org. katılacak üyelerin isimleri lazım.. ne çok şey lazımmış yaw
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Erdekligirl
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 11 Eyl 2005
Mesajlar: 1128
Nerden: Almanya

MesajTarih: Prş Tem 03, 2008 7:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ARkadaslar bu sene ben yokkum
Size iyi eglenceler ....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Cum Tem 04, 2008 8:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Sanırım bizim org. yalan oldu

Artık ocaklarda birbirimizle irtibat halinde olup tarihi yakalıcaz ve yürüyüşe katılcaz başka yolu yok !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
mudman
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Eyl 2003
Mesajlar: 1227
Nerden: Ocaklar -- Pendik

MesajTarih: Cum Tem 04, 2008 10:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
12 sinde oradayım... bekleyin benide...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Cum Tem 04, 2008 4:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
oooo sen herkezden önce ordasın sen bizi bekle !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
rüzgar_84
Bizden Biri
Bizden Biri


Kayıt: 21 Tem 2006
Mesajlar: 44
Nerden: ist

MesajTarih: Cmt Tem 19, 2008 3:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
bende inşallah ağustosun 4ü ordayım ama kimseyi tanımıyorum hersene gitmeme rağmen kimseyle tanışamadım daha
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
önder
ocaklar com vatandasi sewimli
ocaklar com vatandasi sewimli


Kayıt: 13 Tem 2002
Mesajlar: 1085
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cmt Tem 19, 2008 9:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ben bu konuda yazılanların çoğunu yapmış bulunuyorum. şuan keyifte sünnet düğünü var. oynuyorum.ohhhhh ohhhhh....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
nur_22
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 07 Tem 2008
Mesajlar: 58

MesajTarih: Cmt Tem 19, 2008 11:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Bende katılmak isterim sizlere tabi benim bulunduğum tarihte olursa ben yarın ocaklardayım ve bir hafta kadar kalıcam...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Pts Tem 21, 2008 8:49 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
walla ben ağustosun ilk haftası oradayım büyük ihtimal ! önder abime bak be keyifte keyif yapsın biz istanbulda bunalıma girelim
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
önder
ocaklar com vatandasi sewimli
ocaklar com vatandasi sewimli


Kayıt: 13 Tem 2002
Mesajlar: 1085
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts Tem 21, 2008 1:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
kıskandırmak gibi olmasın. bu arada kamera bozuk.el sallama muhabbetini yapamayacak gibisiniz.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Pts Tem 21, 2008 3:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
walla abi ben akşama ocaklara gidiyorum eşyalar war onları bırakıp döncez bi yandan mutluyum bi yandan üzgün ! günü birlik gidip gelcez.. ooff yaa
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blood_cagdas
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 20 May 2007
Mesajlar: 3223
Nerden: Samsun

MesajTarih: Pts Tem 21, 2008 7:50 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ben bu yıl biraz geç gelicem ağustos ortası sonu arası bekleyin yaa beni
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
naz
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 15 Şub 2006
Mesajlar: 239
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts Tem 21, 2008 9:28 pm    Mesaj konusu: BENDEEEEE Alıntıyla Cevap Ver
BENDE OCAKLARA GELMEK İSTİYORUM ARKADAŞLAR..........,,,,,,AMAAAA
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Sal Tem 22, 2008 12:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
gittim geldim ! gece 1.30 gibi ocaklardaydım saat 4 de kadar takıldım daha sonrada çuuff çuuff istanbula bizimkilerde gitti ocaklara ben yine yalnız başıma kaldım istanbulda ! nasipse 2 hafta içinde bende ocaklardayımm ! yihuuuu
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
önder
ocaklar com vatandasi sewimli
ocaklar com vatandasi sewimli


Kayıt: 13 Tem 2002
Mesajlar: 1085
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cum Tem 25, 2008 2:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
inşallah daha çok kalırsın.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Cum Tem 25, 2008 3:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
walla abi bu hafta böyle oldu 3,4 saat kaldık ! ama haftaya cuma (1 ağustos) inşallah ocaklardayımm !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
önder
ocaklar com vatandasi sewimli
ocaklar com vatandasi sewimli


Kayıt: 13 Tem 2002
Mesajlar: 1085
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cum Tem 25, 2008 4:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
inşallah kardeşim.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
blood_cagdas
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 20 May 2007
Mesajlar: 3223
Nerden: Samsun

MesajTarih: Pts Tem 28, 2008 6:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ben de 15 ağustos gibi işte..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Sal Tem 29, 2008 7:44 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
walla çağdaş seninle görüşemicez.. o kadar üzülüyorumki anlatamam !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Sal Tem 29, 2008 8:39 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ağustos 1 inşallah ordayım ! o tarihlerde orada olan arkadaşlar warsa görüşürüz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blood_cagdas
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 20 May 2007
Mesajlar: 3223
Nerden: Samsun

MesajTarih: Çrş Tem 30, 2008 5:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ORHAN demiş ki:
walla çağdaş seninle görüşemicez.. o kadar üzülüyorumki anlatamam !


aynı ilçe de oturuyoruz korkma sen görüşürüz..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
cantimur***
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 28 Eyl 2007
Mesajlar: 2613
Nerden: Bursa-Ocaklar

MesajTarih: Çrş Tem 30, 2008 6:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
hadi hadi bekliyorum hepinizi ağaç ettiniz beni burda
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Prş Tem 31, 2008 7:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
aynen bak aynı ilçede oturuyoruz ! unutmuşum ben onu.. neyse zaten ben gidiyorum 2,3 aya kadar merak etme kardeşimm..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
cantimur***
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 28 Eyl 2007
Mesajlar: 2613
Nerden: Bursa-Ocaklar

MesajTarih: Cum Ağu 01, 2008 9:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
abim geldinde hiç haber etmiyosun mertim gel gör beni diye!
tost sözün var unuttum sanma
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Cmt Ağu 02, 2008 11:20 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
ocaklardayım ben koçum şuan aycanda 11 numaralı masadayım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blood_cagdas
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 20 May 2007
Mesajlar: 3223
Nerden: Samsun

MesajTarih: Cmt Ağu 02, 2008 8:05 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
süper ben gelince de görüşürüz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
özden güztoklusu
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 08 Şub 2008
Mesajlar: 3690
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cmt Ağu 02, 2008 9:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
aycan motelmi
kardeşim
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blood_cagdas
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 20 May 2007
Mesajlar: 3223
Nerden: Samsun

MesajTarih: Pzr Ağu 03, 2008 4:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
internet kafe de var ya orda
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
ORHAN
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 16 Hzr 2006
Mesajlar: 8553

MesajTarih: Sal Ağu 05, 2008 4:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
işte ordaydım bu gün köyün içindeki cafedeyim ! bi arkadaş vardı onu bıraktım şimdi cafedeyim !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blood_cagdas
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 20 May 2007
Mesajlar: 3223
Nerden: Samsun

MesajTarih: Cum Şub 13, 2009 12:40 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
bu yaz bu organizasyonu yapalım ya.. sitede tanıdığım yüzyüze görüştüğüm 3-4 kişi bi kumsal ya da bi mekanda eğlence falan yapalım süper olur..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
özden güztoklusu
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 08 Şub 2008
Mesajlar: 3690
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cum Şub 13, 2009 11:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
yapalım kardeşim valla buluşalım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blood_cagdas
Ocaklar.com Vatandasi
Ocaklar.com Vatandasi


Kayıt: 20 May 2007
Mesajlar: 3223
Nerden: Samsun

MesajTarih: Cmt Şub 14, 2009 7:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
süper olur abi..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    Ocaklar.com Forum Ana Sayfası -> Dostlar Kahvesi Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2  Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız